Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2012

Η κατοικία στο νηπιαγωγείο Β μέρος




Το πρώτο σπίτι του ανθρώπου , η σπηλιά...
Οι σπηλιές των παιδιών.
H μία κοντά στην άλλη, αφού όπως τα ίδια ανάφεραν,
"ο άνθρωπος δε μπορεί να είναι μακρυά από τους φίλους του". 







 Η πυραμίδα , βασιλικός τάφος.



 Η πυραμίδα έπρεπε να είναι τεράστια. "Με αυτό τον τρόπο θα φαινόταν η δύναμη του βασιλία"
Πολλές συζητήσεις γύρω απο το πώς ήταν χτισμένη. Πολλές εικόνες, σκόρπιες ιδέες απο τα ίδια τα παιδιά. Άραγε θα μπορούσαμε να χτίσουμε μια πυραμίδα με κύβους ζάχαρης;
 
Μιλώντας για την κατοικία και γενικότερα την αρχιτεκτονική, δεν μπορούσαμε να μην μιλήσουμε για τα θεμέλια. Και αυτή η κουβέντα μας ταξίδεψε στην Πίζα! Ο πύργος της Πίζας, έχει σχήμα κυλινδρικό. Γιατί όμως γέρνει; Τα θεμέλια του τι πρόβλημα έχουν; Μπορεί να διορθωθεί; Τα παιδιά σε ρόλο μηχανικών πειραματίστηκαν και έδειξαν μεγάλη επιμονή και θέληση στο να χτίσουν γερά θεμέλια...


 Η τάξη μας πως σχεδιάστηκε;
Τι σκέφτηκε ο αρχιτέκτονας την ώρα που τη σχεδίαζε; Αν εμείς τη σχεδιάζαμε πως θα τη φτιάχναμε; 



Το δικό μου σπίτι...

Μέσα απο το ταξίδι στο χρόνο σε σχέση με την εξέλιξη της κατοικίας, καταλήξαμε στο να κάνουμε πράξη το δικό μας φανταστικό σπίτι. Κάτι που προϋπέθεται βασικές αρχές αρχικτεκτονικής, όπως το να φτιάξει το κάθε παιδί, προσχέδιο, μετά σχέδιο και φυσικά να εφαρμόσει στην πράξη την κατασκευή του δικού του σπιτιού.




Κλείνοντας το σχέδιο εργασίας με θέμα την κατοικία, τα παιδιά παρ' όλες τις φανταστικές και παραμυθένιες τους ιδέες για τα δικά τους σπίτια, έθιξαν ζητήματα σημαντικά σχετικά με μια σύγχρονη κατοικία, όπως την ηλεκτροδότηση και την υδροδότηση. Για την υδροδότηση είχαμε πειραματιστεί αρκετά όταν στην ενότητα της σπηλιάς, γύρω απο τον οικισμό τους, είχαν σχεδιάσει ένα ολόκληρο ποτάμι. Για τον ηλεκτρισμό, τι άλλο απο...πειραματισμούς γύρω απο κλειστά και ανοιχτά κυκλώματα...










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου